Kiitos & tack! – Kahvilan punatukkainen tyttö pelasti päivän

Kuvituskuva.

Johanna Erjonsalo

Hyvä palvelu piristää ja saa asiakkaan hyvälle tuulelle. Tällaista palvelua Turussa saa monessa paikassa. Turkulainen julkaisee kiitoksia hyvästä palvelusta noin kerran viikossa. Tässä viime viikonloppuna kertyneet kiitokset:

 

Cafe Sirius 31.3. kello 16.30: Minulla oli ollut huono päivä töissä ja muutenkin olin alla päin. Kahvilassa kuitenkin iloinen punatukkainen myyjä sai minut positiivisuudellaan erittäin hyvälle mielelle.

Kimmo Mikkonen

 

Fölibussi Turusta-Piikkiöön 30.3.2016 klo 14.05: Sain vastauksia kysymyksiini linjareiteistä tosi ystävällisesti ja "täsmäaikataulun" sille reitille mille tarvitsin.

Eija Lindroos

 

Yazz Hair 23.3.: Lyyra on nuori, mutta hämmästyttävän osaava kampaaja ja aina niin pirteä pakkaus! Tällä kertaa sain viime tipassa siirrettyä ajan tuntia aikaisemmaksi, että ehdin yhteen tärkeään tilaisuuteen tukka laitettuna.

Teija

 

Länsikeskuksen Prisma ja K-Market Perno:. Myyjät auttoivat ja opastivat tavaran etsimisessä ja osasivat kertoa tuotteesta.

Leena Kormano

 

Pajamäen kioski 27.3.2016: Vanhempi herrasmies kassalla oli todella mukava ja saimme niin hyvää palvelua, että koko loppupäivä vain hymyilytti! 10 pistettä!

Mäkinen matti

 

Studio Carpelan (kampaamo), tammikuussa: Palvelu on aina ihanan ystävällinen ja asiantunteva! Sanovat suoraan mikäli joku toivottu tyyli ei sovi, vaikka olisivat voineet rahastaa enemmän tekemällä sen.

Sofia D.

 

Tokmanni Skanssi Turku 1.4.2016 Kassaneiti toi hymyllään hyvän päivän. Iloinen ja kohdellaan harvinaista

Maria Rissanen

 

Hämeentien Neste Turku / Mika Kölhi Kanta-asiakas , käyn siis jatkuvasti "Aina hyväntuulista ja ammattimaista toimintaa. Kaikki toimii ja on siistiä myös ympäristössä. Hyvät tuotteet ja hinta - laatusuhde. Mukava käydä tankkaamassa ja pesemässä auto sekä ruokailla ja juoda pullakahvit . Kiitos omistajalle ja koko henkilökunnalle

Rauli Dahl

 

Citymarket Kupittaa 26.3.: Asioin usein salaatti/patonkipisteessä. Karolina-niminen myyjätär jaksaa olla aina todella ystävällinen. Kovasta kiireestä huolimatta huomiota riittää niin palveltavalle- kuin vuoroaan odottaville asiakkaille.Kiitos ja mukavaa kevättä!

Emma

 

Rautia K-maatalous Oriketo 24.3.2016 Vanhempi naismyyjä opasti ystävällisesti maaliasioissa. Palaan uudelleenkin asioimaan!

Tuija Sepponen

 

Piispanristin Prisman kahvilassa 1.4 noin klo 13.30. Kassatyttö oli valtavan ystävällinen, hymyili ja toivotti hyvää ruokahalua. Jälkeenpäinkin kysyi, oliko ruoka maistunut. Hymy ja kiinnostus olivat aitoja ja meille jäi tästä tosi hyvä mieli! Nimeä en ikävä kyllä huomannut katsoa, mutta jotta kehut varmasti menevät oikealle henkilölle, sallitaanko sellainen tuntomerkki, että hänen syntyperänsä oli idässä..Kiitos!

Laura Sychold

 

Leonidas-kahvila Skanssi: Käyn usein Kahvilassa on töissä lyhyt pirteä tyttönen, joka saa aina hymyn omillekin huulille. Palvelu on aina aurinkoista, iloista ja ammattitaitoista. Minulle tulee aina hyvin tervetullut olo kun tulen kahvilaan ja kun näen tämän tytön työvuorossa tiedän saavani Turun parhaan cappuccinon.

Marjatta

 

Three Beers 26,3 Työvuorossa oleva Maija tekee olemuksellaan koko paikasta leppoisan olohuoneen, johon tulee erityisen mielellään. Suosittelen isosti

Kantisjokohta

 

Kui Designin shopissa 30.3. ja 31.3. Erittäin ystävällinen ja iloinen vastaanotto, tuli hyvälle mielelle jo kun astui kauppaan. Myyjä huomioi minut heti mutta ei kuitenkaan tyrkyttänyt apua ja kaupassa sai ihan rauhassa katsella ja fiilistellä. Todella ihanaa ja lämmintä palvelua!

Eeva

 

Föli helmikuussa: Kävelin sirkukselta iltamyöhään, klo 22 jälkeen kohti Puutorin lähellä olevaa bussipysäkkiä. Tajusin, että vaihtolippuni oli mennyt n. 5 minuuttia sitten vanhaksi, eikä mukana ollut kolikoita tai edes puhelinta jolla voisi ostaa uuden bussilipun. Ilma oli kylmä ja tajusin että kotiin kävely olisi edessä, mutta kokeilin pysäyttää bussin ja kokeilla. 18 linjan kuskille suurkiitos kun päästit minut painavien hulavanteiden kanssa kyytiin, pelastit iltani ja minut kilometrien kävelyltä pakkasessa.

Noora

 

Ravintola Silta Nepaliin Martinkadulla 1.4.2016: Puf, Forumissa Maaliskuu 2016 Todella ystävällinen ja asiantunteva palvelu, tuli kotoisa olo. Harvoin tulee rupateltua kaupoissa, mutta täällä juttu jotenkin luisti :)

Jonna

 

Kado sushi bar / Kauppahalli 1.4.2016 Henkilökunta oli aidosti iloisella mielellä ja palvelualttiita, tilaamani ruoka tuli hetkessä ja oli maukasta.

Meeri Särkkä

 

Baari Useita kertoja Ravintolapäällikkö Ville on kaupungin paras asiakaspalvelija. Mahtavan reipasta ja iloista palvelua aina!

Anu

 

Silmäasema Yliopistonkatu 31.3.2016: Todella mukava optikko ja reseptin ekoihin silmälaseihin tuli pyytämättä ja veloituksetta mukaan vaikka kyseessä oli ilmainen näöntarkastus. Netissä on paljon puhetta siitä kuinka reseptistä otetaankin yllättäen maksu erikseen tai sitä ei anneta mukaan ollenkaan.

Kiitos, jäi hyvä fiilis!

 

K-Market Portsa Joka viikko Mukava lähikauppa ja kauppias oikeasti kuunteleva ja kiinnostunut, reipas heppu! Täältä yhdeltä portsalaiselta sydäntä sinne<3

Milja Belik

 

Kaskenmäen kukka eräänä aamuna voiko olla parempaa palvelua kuin se, että kauppias tuli aikaisin aamulla tekemään kukkalaitteen minulle kun illalla laitoin hänelle viestin, että tarvitsen aamulla aikaisin kauniin kukkalaitteen ystävälleni onnittelukukiksi. ja niin oli valmiin ennen kahdeksaa aamulla tosi kaunis kukkalaite

Petri Elo

 

Dennis Pizzeria tammikuussa: Nuori miestarjoilija ystävällinen, informoi tilauksen tilanteesta, huomio naapuripöydän lapset mukavasti, oli reipas, ja etenkin: huomasi heti, jos oli jotain asiaa hänelle.

Maarit Krug

 

Pikku Torre 1.4.2016 18 henkee syömään illalla 22:n jälkeen! Ruoka oli hyvää ja palvelu erinomaista!

Akselilaiset

 

2. linja- kampaamo 3.3.2016 Kampaajani Heli loihtii hiuksiini upeat värit ja leikkaukset rautaisella ammattitaidolla. 2. linjassa tunnen oloni samalla kertaa kuninkaalliseksi ja kotoiseksi. Olostani huolehditaan kahvilla ja makealla- "olet ihana" lukee kahvikupissa - saan vinkkejä myös meikeistä, mielenkiintoisista tapahtumista ja appeista- ja mikä parasta, myös 2.linjan muut ammattilaiset Minna, Titta,Tiina,Tanja ja Ammi huomioivat minut. Piste i:n päälle on joustavuus hätätilanteissa. Täällä on ehdottomasti kaupungin paras palvelu - odotan ilolla taas seuraavaa käyntiä!

Terhi Valkeejärvi

 

Myllyn Prisman palvelutiski 1.4. ja usein aiemminkin Halusin ostaa kananrinnan ja lusikallisen perunamuusia. Kumpaakaan ei ollut tiskissä. Myyjä tilasi oitis kulmankuppilasta lisää muusia ja kananrintaa luvattiin 10 min. kuluttua. Usein puhutaan ettei vanhuksia ja heidän vähäisiä tarpeita huomioida nyt(kin) huomioitiin. Aina palvelu on ollut hyvää, asiantuntevaa.

Raila Huitti

 

Eerikinkadun Lidlissä La 2.4. Kaupassa asiakkaana iäkäs kepin kanssa kulkeva henkilö,jolla vaikeuksia ostoskärryn kanssa.Nuori kaupan työntekijä keskeytti hommansa ja lähti avuksi ostoskierrokselle.

Kaupassa asioinut

 

Thai ravintola Maneerat 1.4.: Olemme käyneet Maneeratissa useasti eilisen käyntimme lisäksi. Kehuja ei voi kyllä osoittaa pelkästään tuohon eiliseen palveluun vaan aivan jokaisen ruokailun yhteydessä palvelu on ollut äärimmäisen ystävällista ja ruoka taivaallisen hyvää. Suurkiitos Umi ja muut, olette kyllä aivan huippuja!

Mari, John ja Fiia

 

Cafe Art Torstai: Ahkerat työntekijät olivat hymyileviä, kohteliaita ja rauhallisia, mutta myös ripeitä. Palvelu oli kaikinpuolin miellyttävää!

Riina Kuusisto

 

Gaggui gaffela 2.4.2016: Ilone moikkaus mennes ja tulles on kyl kiva juttu. Ei tämmöttös missän ketjukaffelas tehrä. Mikä siin sit normaalist o nii vaikkia?

Elia Elenius

 

Wiklund katutaso kioski keskiviikko 30.3.2016: Iloinen asiakaslähtöinen palvelu ja kiireestä huolimatta reipas nuori mies kassalla huomioi jokaisen asiakkaan sanomalla jotain posiitivista ja hymyili.Todella häkellyttävää näillä leveysasteilla.

Katja Hennous

 

RantaKerttu 14.3.2016: Asiantunteva ja reipas henkilökunta, mielettömän hyvät ruoat ja positiivinen meininki.

Irina Nurmi

 

Petvet 1. 4. 2016: Alusta loppuun asti, eli varatessa aikaa, mennessä vastaanotolle, hoito sekä hakiessa koiran. Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.

Riitta Korolainen

 

Nick's Food Design 10.3.2016: Sain ilmaisen lounaan vinkattuani ravintolan omistajille lounaslistan väärästä vuosiluvusta. Tämä oli jo toinen kerta kun palkitsivat virheen bongaamisesta. Reilua toimintaa, arvostan!

Päivi Säiniö

 

Fabbes Cafe: Erittäin erittäin ystävällinen ja iloinen palvelu! Kerrottiin heti, mistä lusikoita jne. löytyy ja kyseltiin, tarvitseeko vielä jotakin... Asiakas huomioitiin yksilöllisesti ja juteltiin niitä näitä. Myös ruoka oli aivan erityisen maukasta. Aiheutti hyvää oloa koko viikoksi. Jos voisin, kävisin useammin.

Saila Sovela

 

Kampaamo Clips Skanssissa: Monta kertaa vuodessa, monen vuoden ajan Katariina on käsitellyt taitavasti ongelmahiukseni ja löytänyt niihin aina kivan värin ja mallin. Ilmapiiri Clipsissä on mukava ja asiakasystävälinen.

Päivi Holmberg

 

Panini 26.3.: Sanavalmiit, Hauskat Tarjoilijat tekevät ravintolakokemuksesta rennon, hauskan ja viihtyisän. Ruoka on muuten myös ihan älyhyvää!

uusvanhafani

 

Kauppakeskus Mylly Arnolds 2.4.: Parasta palvelua, työntekijät aina hymyilevät ja suosittelevat uutuuksia! Missään en ikinä kokonaisvaltaisesti niin hyvää palvelua oo saanu!

Janita

 

TFW Turku viikottain: Kiitos hyvästä ohjauksesta, asiallisesta palvelusta ja tsempeistä. Aina jaksaa reenata hyvien valmentajien mukana.

Suvi

 

Linja 7 bussissa Naantali-Kaarina: Maaliskuun alkupuolella Oli hienoa astua bussiin, kum bussikuski hymyili ja tervehti. Kaikki bussissa vaikuttivat hyväntuulisilta. Ilmeisesti em. Syystä. Matkan aikana selvisi, että tämä naiskuski oli uusi tällä reitillä. Toivottavasti vierailee kuutenkin vielä tällä reitillä.

Nina Hurme

 

FC Kebab 3.4.-16: Minulla jäi lompakko kotiin ja tilauksen tekemisen jälkeen jouduin lähtemään rahankahuraissulle (15min). Tulin takaisin niin annokset oli muuten kasattu valmiiksi mutta lämpimät tehtiin siinä paikalle saapuessani että ovat tuoreita. Olin ilmeisen hengästyneen ja nolon tilanteen stressaama, kun minulle tarjottiin tuoreet kahvit odotellessani. :) Tässä paikassa palvelu on joka kerta hyväntuulista ja ruoka hyvää.

Mira Mäenpää

Kupittaan Citymarket Perjantaina 1.4.2016 Menimme ostoksille vähän ennen seitsemää illalla poikani kanssa. Käymme aina Kupittaan Citymarketissa, harvoin muualla. Tuona iltana kassajonot olivat ihan käsittämättömän pitkät. En ole koskaan joutunut jonottamaan kyseisessä kaupassa niin pitkään. Poikani 10 vee hermo meinasi pettää. Mietin siinä jonottaessani että eihän meillä mitään hätää ole, mutta säälin jo valmiiksi kassaa. Mitä kaikkea hän siinä saakaan kuulla hermostuneilta ihmisiltä. Kun oli vihdoin meidän vuoromme sanoin tytölle kassalla että ei käy kateeksi sinunkaaan duuni. Hän vain hymyili ja oli todellakin yltiö positiivinen. Ihailtavaa asiakaspalvelua!!! Henkilön nimeä en tiedä, mutta tunnistan hänet kyllä. Iso kiitos kuuluu hänelle <3!

Mira Helén

 

Ravintola Sointu 2.4. lauantaina 2016: Ruoka on erinomaista, kokki James ihan huippu. Aina kun lähden saan hymyn mukaani. Tunnelma mahtava.

Anna Laine

 

Voit välittää kiitoksesi hyvästä palvelusta osoitteessa: www.turkulainen.fi/kiitos&tack

Written by:

Ota yhteyttä