Puheenaihe

Burger Kingit ja Wayne’s Coffeet Suomeen tuonut yrittäjä ottaa uuden haasteen – ”Laadukkaan hampurilaisen kysyntä kasvussa”

Mikko Mollberg (vas.) on kutsuttu Naughty BRGR -ravintolaketjun toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi. Ravintoloitsija Akseli Herlevi perustelee rekrytointia yhtiön voimakkaalla kasvulla ja kansainvälistymissuunnitelmilla.

Matias Jalmari

Burger King ja Wayne’s Coffee -ketjut Suomeen lanseerannut Mikko Mollberg on Naughty BRGR -ravintolaketjun uusi toimitusjohtaja. Naughty BRGR:n perustaja Akseli Herlevi sanoo, että yritys tarvitsee uuden johtajan, koska ketju haluaa kansainvälistyä.

– Olen avoimesti kertonut, että Naughty BRGRin tarkoitus on olla maailman paras premium-tason hampurilaisravintola. Sitä varten meidän pitää olla alallamme Suomen arvostetuin, ja samalla asteittain kansainvälistyä, Herlevi kertoo.

Uusi toimitusjohtaja laskee, että hampurilaisten myynti kehittyy Suomessa ennätysvauhtia.

– Laadukkaan hampurilaisen kysyntä on voimakkaassa kasvussa, Mollberg kertoo.

Ensimmäinen Naughty BRGR avattiin Helsingin Lönnrotinkadulle vuoden 2015 lopussa ja ketju on sittemmin laajentunut Turkuun ja Tampereelle. Neljäs ravintola avataan kesällä Jyväskylään. Yritys työllistää 50 henkeä. Kuluvan vuoden liikevaihtotavoite on 5,5 miljoonaa euroa.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta

Suomen burgeriravintolat saavat haasteen professorilta – "Sellainen ketju olisi rohkea"15.3.2018 06.30
Burger Kingin, McDonald'sin, Hesen ja patonkiketjujen suosikit Kuluttajan vertailussa – yllättävä tulos terveellisyydestä14.3.2018 09.43

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat