Paikalliset

Asiointi muuttuu Raision Kelassa

Lotta Åberg / Arkisto

Asiointi Raision Kelan palvelupisteessä (Tasalanaukio 12) muuttuu toukokuun alussa. Keskiviikkoisin kokeillaan uutta palvelutapaa, jossa asiakkaita opastetaan ja neuvotaan eteenpäin aulassa. Palvelutapa on saanut kiitosta Kelan muissa palvelupisteissä.

Jatkossa palvelupisteessä voi keskiviikkoisin asioida aulassa työskentelevien palveluasiantuntijoiden kanssa. Kun asiakas astuu ovesta sisään, palveluasiantuntija selvittää asiakkaan tarpeen ja opastaa, mikä tapa asioida sopii parhaiten asiakkaan tilanteeseen. Lisäksi keskiviikkoisin voi asioida ajanvarauksella.

Muina päivinä palvelupisteessä voi asioida samalla tavalla kuin ennen. Myös aukioloajat säilyvät ennallaan. Palvelupiste on auki ma–to kello 10–12 ja 13–15.30, pe ajanvarauksella.

Asiakas voi varata ajan palvelupisteeseen tai puhelinpalveluun. Jos ajan varaa puhelinpalveluun, Kelan palveluasiantuntija soittaa sovittuna ajankohtana. Puhelinpalvelu on auki maanantaista perjantaihin.

Ajan voi varata verkossa osoitteessa www.kela.fi/ajanvaraus tai soittamalla Kelaan.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Paikalliset

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat