Puheenaihe

Nopeasti laajeneva parturikampaamoketju Cutters rantautui Suomeen – ideana vakiohinta 15 minuutin leikkuusta

Cutters käyttää toiminnassaan digitalisaation mahdollistamia innovaatioita, jolloin parturikampaajat voivat keskittyä asiakaspalveluun ja hiustenleikkuisiin.

Cutters

Pohjoismaiden nopeimmin kasvava parturikampaamoketju Cutters on avannut salongit pääkaupunkiseudulle ja Raisioon kevään 2019 aikana. Norjalaisen kampaamoketjun konsepti perustuu siihen, että vartin leikkaus maksaa aina saman verran. Yrityksen mukaan sen slogan "Cut time, Cut hair, Cut cost" tarkoittaa, että niin naiset, miehet kuin lapsetkin maksavat 15 minuutin hiustenleikkuusta vakiohinnan 24,99 euroa. 

Cuttersin on avannut kotimaassaan Norjassa jo yli 60 salonkia vuodesta 2015 eteenpäin ja vuonna 2018 konsepti rantautui Ruotsiin sekä Tanskaan. Konseptin taustalla investoijina toimivat muun muassa Gigantin ja XXL:n perustajat.

Yritys ei aio tyytyä vain kahteen salonkiin, vaan on aikeissa perustaa niitä Suomeen tulevaisuudessa lisää.

– Etsimme jatkuvasti sopivia liiketiloja pääkaupunkiseudulta niin kauppakeskuksista kuin vilkkaiden katujen varsilta. Uskomme, että vahvuutemme Suomen markkinalla on asiakkaille reilu hinta, työntekijöille reilu palkka ja aidosti uudennäköinen konsepti, kommentoi Cutters Finland Oy:n toimitusjohtaja Akipekka Ikonen yrityksen tiedotteessa.

 

 

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat