Paikalliset

Skanssi uudisti sisäänkäyntinsä

Kauppakeskus Skanssi uudisti brändi-ilmeensä 2018, josta kauppakeskus voitti vuoden kauppakeskusteko 2019 -palkinnon, sekä vuoden parhaan markkinointikampanja -palkinnon. Nyt viimeisimpänä uudistuksena jokaiselle sisäänkäynnille on tuotu oma värimaailmansa helpottamaan asiakkaiden parkkeerausta ja kulkemista kauppakeskuksessa.

Sisäänkäyntien teippauksissa näkyy uudistuksen myötä tutuksi tullut Skanssin kennokuvio eri väreissä: Pinkki, sininen, punainen, keltainen ja vihreä. Värit löytyvät myös Skanssin ilmaisten ja lämpimien parkkihallien tolpista, joten auton sijainti on helppo löytää kun muistaa minkä värisestä sisäänkäynnistä on kulkenut.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Paikalliset

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat