TPS:n kolumni: Mustan hurman makuelämys

Lukijalta

Nakkimuki, hodari ja lihapiirakka. Siinä ensimmäiset mielikuvat, kun ajattelemme jäähalliruokaa. Viime keväänä kävimme kiivasta keskustelua Gatorade Centerin ravintolapalveluista. Miten optimoida henkilökunta ja suunnitella toiminta siten, että kustannukset ja myynti kohtaisivat? Voidaanko vaihtaa hanaolut pois ja tuoda tilalle tölkkituotteet? Tarvitaanko jääkiekkohalliin kasvisruokaa? Miten nostaa hallien palvelut ravintolakartalle ja lähtökohtaisesti tarjota potentiaalinen vaihtoehto ulkona syömiseen?

Gatorade Centerin ruokapalvelut on viety tällä kaudella aivan uudelle tasolle. Väitän, että areenoiden ruokatarjonnassa olemme kiistaton edelläkävijä Suomessa - jokaiselle kuluttajalle löytyy useampia vaihtoehtoja ja tarjoamme varmaa laatua hyvillä ja laadukkailla raaka-aineilla. Tilanteeseen sopivaa, hyvää ruokaa.

Meiltä löytyy vaativampaakin asiakasta miellyttävä ravintola Aura, jossa tarjoillaan kolmen ruokalajin illallinen. Ruoka on tehty pääosin suomalaisista, kauden mukaisista raaka-aineista ja jokainen annos suunnitellaan oman keittiön voimin, kunnioittaen aitoja ja hyviä makuja sekä varmaa laatua. Lisäksi hallin ruokatarjonnasta löytyy valikoimaa sushista hampurilaisiin ja jokainen ruokavalio kasvisruokailijasta gluteenittomaan ruokailijaan on huomioitu omilla tuotevalikoimilla.

Haaveena on, että peleihin tultaisiin suoraan töistä tai viikonloppuisin ajoissa nauttimaan koko perheen voimin ruokailun merkeissä turkulaisten yhteiseen olohuoneeseen ennen matsia.

Viime maaliskuussa kellotin ravintoloiden jonotusajan pahimmillaan 14 minuuttiin. Asiakkaalle jäi neljä minuuttia aikaa nauttia ostamastaan virvokkeesta, mikäli halusi seurata koko pelin. Ratkaisuna rakennettiin uusi upea yli 700-paikkainen Katsomoravintola.

Nostan käden ylös virheen merkiksi hinnoittelun puolesta; runkosarja olisi pitänyt hinnoitella dynaamisemmin, koska arkipelit jättivät Katsomoravintolan auttamattoman tyhjäksi. Playoffeihin hinnoittelua on muutettu maltillisemmaksi. Toivon, että täpötäydessä Katsomoravintolassa nostetaan kuohuvat, kun TPS voittaa mestaruuden viimeistään toukokuun alussa!

Heidi Aho

HC TPS:n liiketoimintajohtaja

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu