Pieni suomalainen firma haastoi Ikean näyttävästi: Myynti jopa 25-kertaistui – "Verkkokauppa kaatui"

Tam-Silk osti tälle mainokselleen etusivun Kangasalan Sanomista. Tam-Silk Oy

toimitus

Suomalaisen tekstiilifirma Tam-Silkin myynti jatkaa kasvuaan räjähdysmäisesti. Tam-Silk sai hurjasti näkyvyyttä sen jälkeen, kun yritys oli ottanut kantaa Ikean ja Finlaysonin mainoskilvoitteluun omalla mainoksellaan, joka komeili keskiviikkona Kangasalan Sanomien etusivulla. "Ikea ja Finlayson, siirtäkää tuotanto Suomeen, niin jatketaan keskusteluja", mainos haastoi.

– Myynti on jatkanut kasvuaan edelleen. Mikäli alennuskampanjoita ei ole päällä tai uusia tuotteita lanseerattu, meille tulee noin 20 verkkokauppatilaustapäivässä. Nyt niitä on ollut 500, Tam-Silkin markkinointisuunnittelija Sanna Helenius-Vilkkilä kertoo.

Se on siis 25-kertaistunut. Tungos on ollut niin kova, että Tam-Silkin sivustot ovat pahimmillaan kaatuneet sen vuoksi. Jos huonosti käy, voivat tuotteet jopa loppua kesken.

– Yrityksemme on kuitenkin pieni, ketterä ja nopeasti reagoiva, kun suurin osa valmistuksen vaiheista tapahtuu saman katon alla. Lisää tuotteita saadaan siis tehtyä nopeasti, Helenius-Vilkkilä sanoo.

Korjattu: Tam-Silkillä ei mene päivittäin 20 tuotetta, vaan verkkokauppatilauksia tulee päivittäin 20. Tilauksissa voi olla useampi tuote. Lisäksi yrityksellä on tehtaanmyymälä, ja jälleenmyyjät myyvät sen tuotteita.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Palvelut