Mediatalo Keskisuomalainen siirtyi kesällä käyttämään Google Ad Manageria. Se on käytössä nyt konsernin yli viidessäkymmenessä verkkopalvelussa, kuten Helsingin Uutisten, Vantaan Sanomien, Länsiväylän, Etelä-Suomen Sanomien, Keskisuomalaisen ja Savon Sanomien verkkosivuilla.
Google Ad Manager on reaaliaikainen markkinapaikka, jossa ostetaan ja myydään mainontaa. Samalla Keskisuomalainen otti käyttöön Googlen ohjelmallisen verkoston.
– Google vaikutti meidän tarpeisiimme sopivimmalta tuotteelta, koska haluamme olla digitaalisen mainonnan kehityksen kärjessä, toteaa Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtaja Kirsi Hakaniemi
Google on suuri globaali peluri, joka on aiheuttanut murroksen median ansaintamalleihin.
– Haluamme hyödyntää Googlen tuotteita meille järkevällä tavalla, jatkaa Hakaniemi.
Mediatalo Keskisuomalainen on tarjonnut jo useita vuosia yritysasiakkaille Google Ads -mainontaa.
– Toivomme, että Googlen Ad Managerin, samoin kuin muiden Googlen työkalujen, avulla Mediatalo Keskisuomalainen voi entistä paremmin auttaa omia asiakkaitaan kasvamaan, sanoo Googlen maajohtaja Antti Järvinen