Keskisuomalainen Oyj osti perjantaina enemmistön joukkoliikenteen digitaalisia mainosmediaratkaisuja tuottavasta Neonmedia Oy:stä. Sillä on liiketoimintaa 17 kaupungissa, jonka lisäksi se toimii vahvasti kaupunkien välisessä linja-autoliikenteessä.
– Neonmedian hankinnalla on synergiaa tytäryhtiömme ESA Digitalin näyttöpintaliiketoiminnan kanssa. Kauppa vahvistaa digitaalista tarjontaamme entisestään. Neonmediasta on mahdollista kehittää joukkoliikennealalle vahva valtakunnallinen toimija ja sen avulla halutaan tuoda parempaa palvelua linja-autoliikenteen matkustajille, sanoo Keskisuomalainen Oyj:n toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi
Perheyritys Neonmedia on perustettu Jyväskylässä vuonna 1995, mutta sen päätoimipaikka on Porvoossa. Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 375 000 euroa.
Tämä lehti on osa Keskisuomalainen Oyj:tä.